katie_lothe

Katie Evans Lothe fra Tiempo i Haugesund har inngått et samarbeid med det oslosbaserte selskapet Concierge Masters som åpner dørene til et internasjonalt marked.

Skrevet .

«You simply sit back and allow us to look after you…” lokkes det med i reklamen fra det moderne og innovative reisebyrået. Forretningskonseptet er å være best på destinasjonen, d.v.s. skreddersy opplegg for, bedrifter, vennegjenger og andre grupper som ønsker en helt spesiell opplevelse i London, New York, Barcelona eller andre kjente storbyer.

For Katie, som til nå stort sett har jobbet i et regionalt marked, gir dette en fin mulighet til å jobbe internasjonalt.

-Vi har allerede hatt lokale bedrifter som har benyttet seg av tilbudet og tilbakemeldingene er veldig gode, sier Katie.

Kundene får bo på håndplukkede hoteller og spise på de beste restauranter, som vi selv har prøvd ut. Det samme gjelder kulturopplevelser, fritidstilbud eller andre teambuildingaktiviteter.

De er alle unike og testet ut på forhånd. Dette gir kunden store opplevelser og trygghet i sine valg. Vi ønsker kort sagt å være best på destinasjonen, forteller Katie entusiastisk og overbevisende.

-Dyrt?

-Det avhenger helt av hva man velger. Skal det være eksklusivt, er selvsagt prisen deretter.

Vi opererer i alle priskategorier, men prøver uansett å sette vårt stempel på opplevelsen og kvaliteten, og det er fullt mulig å skreddersy opplegg som de fleste har råd til, sier Katie og mener det er flere ting som skiller dette konseptet fra et tradisjonelt reisebyrå.

-Dersom det er ønskelig kan vi hjelpe til med bestilling av flybilletter for grupper, men det er først når man kommer frem til en destinasjon at vi er best, enten det er hoteller, restauranter, nattklubber, underholdning og forskjellige aktiviteter. Vi tar oss av kundene fra de ankommer flyplassen og tilbyr dem en totalopplevelse på steder vi selv har testet ut.

Vi er det moderne Reisebyrået.

Concierge Masters har hovedkontor i Oslo, og Haugesund blir det første «avdelingskontoret» på Vestlandet.

Selskapet har håndtert store delegasjoner til f-eks-oljemessa i Houston, og tilbyr destinasjoner over hele verden.

Dette samarbeidet representerer en flott mulighet, sier Katie Evans Lothe.