team_scandic

Skal man bo i Haugesund og bruker nettstedene Tripadvisor.com og Expedia.com til å navigere seg frem til hotellvalg, listes Scandic Haugesund opp i teten

Skrevet .

Hotellet har siden april hatt et sterkt fokus på å få sine gjester til å legge igjen kommentarer på nettstedet Tripadvisor.com og Expedia.com.

Vi oppfordrer alle våre gjester til å legge igjen en kommentar, enten den er positiv eller negativ. Slike tilbakemeldinger er den mest effektive måten vi kan forbedre vårt produkt på, sier en fornøyd direktør Mathias Mansoori ved Scandic Haugesund. Mye av den positive omtalen gjester etterlater seg retter mot personalet. Scandic har et sterkt fokus på at de ansatte skal leve ut kjerneverdiene til bedriften. Det er å bry seg, både om gjester og kollegaer.

Scandic skiller seg ut fra mange hotellkjeder som fortsatt er svært hierarkiske. Hos oss lar vi de ansatte ta viktige beslutninger og det gir resultater, sier Mansoori. Jeg er utrolig stolt av alle mine 32 kolleger, og disse resultatene hadde ikke vært mulig uten dem, legger han til.