Hvordan komme på rett kurs og lykkes i sosiale medier. Sosiale medier hører ikke lenger bare til markedsavdelingen, men bør utnyttes og brukes i alle avdelinger av bedriften.

sosiale medier
Skrevet .

Arrangementsdetaljer


15/01/2014 kl. 08:00 - 10:00

Scandic Hotel
Kirkegata 166, Haugesund


Vi ber deg ta kontakt med oss om du ønsker å stå på venteliste: ingeline@hninfo.no

Har du lyst på inspirasjon og ny kunnskap om hvordan du kan kan nå dine kunder i vår digitale tidsalder? Trenger du hjelp til å se mulighetene og optimalisere din kommunikasjon ved hjelp av sosiale medier?

Start det nye året med å få ny innsikt og konkrete råd til hvordan hjertelig og strategisk tilstedeværelse i digitale medier kan skape verdi for din virksomhet.

Glem tåkeprat og svevende målsetninger. På dette kurset får du (minst) 20 praktiske tips du kan ta med videre inn i den bedrift – uavhengig av bransje og  størrelse!

ingrid_portrett

 

Kursholder er Ingrid Stakkestad, som i mars ble kåret til «årets nettredaktør 2013″ av digitalkonferansen Webforum. Stakketad har solid erfaring fra reklame- og mediebransjen lokalt og nasjonalt. Stakkestad brenner for faget digital markedskommunikasjon, og har mottatt en rekke priser og utmerkelser fra arbeidet hun og hennes team har gjort for Norges kreative Høykole. I dag jobber hun som konsulent for IT-selskapet Bouvet i Haugesund