Hvordan sikrer du deg best mulig synlighet på nett? Hvordan får du mest mulig ut av hver markedsføringskrone? - og hvordan måler du effekten av din markedsføring?

søkemotorfrokost3.hn
Skrevet .

Arrangementsdetaljer


28/08/2014 kl. 08:00 - 10:00

Scandic Hotell
Kirkegaten 166, 5525 Haugesund

Kr 400,-,- (medlem) / Kr 700,-,- (ikke medlem)


Kirurgisk markedsføring for lønnsomme, målbare markedstiltak

Hvordan sikrer du deg best mulig synlighet på nett? Hvordan får du mest mulig ut av hver markedsføringskrone? – og hvordan måler du effekten av din markedsføring?

 

Svarene får du på frokostkurset 28. august! I tillegg får du konkrete tips til hvilke muligheter som ligger i digitale verktøy og hvordan tradisjonelle markedskanaler kan jobbe sammen med Google, facebook, e-post og egne nettsider for å bedre resultater

 

Kursholdere er Raymond Østrem og Bjørn Breivik fra Optify, begge med bakgrunn fra suksesshistorien Lensit.no. Østrem og Breivik har i tillegg bred erfaring innen kommunikasjon og IT både i privat og offentlig sektor.

optifygutta-frokostkurs

Foredragsholderne bruker nå sin kompetanse på å hjelpe tradisjonelle foretak til å tenke nytt omkring markedsføring og web ved hjelp av ulike digitale kanaler.