Utvikling av sterke merkevarer - eller "Top of Mind" handler om langsiktig, konsistent og målrettet arbeid. For å kunne ta en aktiv tilnærming til utvikling av egen merkevare - og å kunne høste fruktene av arbeidet, må en ha kontinuerlig fokus og utvikling av kompetanse.

top of mind
Skrevet .

Arrangementsdetaljer


11/12/2014 kl. 08:00 - 10:00

Scandic Hotel
Kirkegata 166, Haugesund

kr 400,-,- (medlem) / kr 700,-,- (ikke medlem)


Et viktig trinn i dette arbeidet er å kjenne igjen og forstå merkets byggesteiner.

På frokostkurset 11. desember setter vi fokus på disse byggesteinene og ser nærmere på nyttige verktøy for utvikling av en sterk merkevare.

odd.h.karlsen

Dagens kursholder er Odd Harald Karlsen.

Karlsen har drevet rådgivnings selskapet Reputation in Mind side 2004. Før det var han markedssjef i Sunnmørsposten i perioden 1994 – 2004. Hans fartstid i Orklakonsernet strekker seg over 15 år hvor han først var ansvarlig for Orklas helsekost virksomhet og senere som prosjektleder i Divisjon Industri i Nora AS og til slutt Sunnmørsposten.

Han har Executive MBA fra NHH innen Brand Management, samt regnskaps og markedsutdannelse. I sin tid i Orkla var han engasjert i merkevarespørsmål og har bla. gjennomført Orkla Brand School.

Reputation in Mind arbeider med rådgivning innen merkevare- og omdømmeledelse, undervisning samt markedsundersøkelser.

Vi byr selvsagt på Scandics velsmakende frokostbuffet i forkant av kurset.