….om deg, din bedrift, dine kolleger, og det du og din bedrift leverer…

Man Erasing Negative Over Positive
Skrevet .

Arrangementsdetaljer


05/06/2015 kl. 12:00 - 13:30

Bodegaen, Høvleriet
Smedasundet 66, 5528 Haugesund

kr 450,-,- (medlem) / kr 750,-,- (ikke medlem)


Det vi har hørt og erfart i kontakt med en bedrift er svært ofte avgjørende i hvilken grad vi opprettholder kontakten. Omdømme kaller noen dette. Frank R. Abelseth kaller det et rykte.. Alle bedrifter er avhengig av et godt omdømme – eller positive rykter. . Det får en ikke sånn uten videre.

If we take care of the inside, the inside will take care of the outside

Ingen reklame er bedre eller dårligere enn den opplevelsen du og dine gir en kunde som er i kontakt. Det er det som bygger rykte.

frankDagens foredragsholder er Frank R. Abelseth. Abelseth er utdannet innen markedsføring – og har de senere årene arbeidet mye med kursvirksomhet og foredrag.

I sitt foredrag deler Abelseth bl.a sine tanker om viktigheten av å formidle rett budskap til rett målgruppe – på rett måte, og gir innspill til hvordan en sørger for et godt «rykte» – og hvilke verdier det skaper.

Foredraget passer for alle som jobber med markedsføring og kundekontakt.