MF dagen fornøyd publikum

Bildet viser publikum under Markedsføringsdagen i 2014

Bekreftelsen er på plass: Facebook stiller med sin Country Manager, Rune Paulseth under Markedsføringsdagen 25. september.

Skrevet .

Rune Paulseth har over 20 års erfaring fra digital markedsføring, har jobbet for Schibsted, Aller og Microsoft. Han overtok nylig ansvaret for Facebook Norge, og vil snakke om konseptutvikling innenfor markedsføring på Facebook som er Norges største medium.

«Markedsføringsdagen er næringsforeningens verktøykasse til alle som driver med markedsføring i vår region» sier prosjektleder for markedsføringsdagen Bernt Jæger til hninfo.  Konferansen går av stabelen 25. september i Edda 5, og vil fokusere på digitale markedsføring. «Foredragsholderne er alle enere i Norge innen for sitt fagfelt» fortsetter Jæger. Konferansen ble arrangert for første gang i 2014, og en fulltegnet sal gav svært gode tilbakemeldinger etter konferansen

For uten Rune Paulseth fra Facebook, stiller også Kristin Amalie Ellingsen fra Google som vil snakke om søkmotoroptimalisering. En av nestorene i norsk reklamebransje, Petter Gulli stiller med den direkte tittelen på sitt foredrag «Slutt å kaste penger ut vinduet».Sindre Holme fra Starcom setter fokus på den nye trenden «Content marketing» i sitt innlegg.

Øvrig program og påmelding finner du her

Les også: Som hånd i hanske

Bilde under: Rune Paulseth, Country Manager Facebook Norge.

Rune Paulseth