Google sjef i Norge Jan Grønbeck sammen med prosjektleder Bernt Jæger i HN.

Google-sjef i Norge Jan Grønbeck, sammen med prosjektleder i HN Bernt Jæger

Den profilerte Google- sjefen i Norge, Jan Grønbeck har takket ja til å holde innlegg under næringsforeningens nysatsning; Markedsføringsdagen i september

Skrevet .

Markedsføringsdagen er tenkt som en verktøykasse for alle som driver med markedsføring i vår region sier prosjektleder i HN Bernt Jæger til hninfo.  Konferansen går av stabelen 26. september i Edda 5, og vil fokusere på det digitale taktskiftet næringslivet nå opplever. Jan Grønbech, har hatt en sentral rolle i den norske internettbransjen siden 1995 da han var med på å lage Aftenpostens første nettavis, og vil under markedsføringsdagen fokusere på hvilke trender Google mener vi bør merke oss fremover.

For uten Grønbeck kommer også den profilerte mediepersonligheten Paal Tarjei Aasheim som sikkert flere husker fra Gullfisken på TV2 med mer. I dag jobber Aasheim som strategisk direktør i McCann og vil snakke om hvordan man skal skape engasjerende historier i en digital tidsalder.

Markedsføringsdagen er et skikkelig kick off til arbeidet med markedsplanene om høsten, i følge Jæger. Christian Rangen som til daglig foreleser på BI vil innlede dagen med et fokus på at bedriftene må implementere det digitale skifte i bedriftens strategier. Rangen vil også sy sammen dagen i form av rollen som konferansier.

Edda 5 er valg som konferansearena på grunn av de optimale forholdene knyttet til digitale visninger og tilhørende teknikk.  Det blir lagt ut 193 billetter til arrangementet. Markedsføringsdagens hovedsamarbeidspartner er Bouvet Haugesund.

Program og påmelding til konferansen finner du her.

Bilde under: Paal Tarjei Aasheim fra McCann Wordgroup

 

Paal Tarjei Aasheim