DSC_0052

Fra venstre: Rune Paulseth fra Facebook, Petter Gulli DDM, og Kristin Amalia Ellingsen fra Google i panelsamtalen som publikum gav en gjennomsnittscore på 4,9 (skala fra 1-6)

Petter Gulli fra byrået DDB fikk aller best score av publikum med foredraget «Slutt å kaste penger ut av vinduet»

Skrevet .

Årets Markedsføringsdag samlet nær 200 deltakere i Edda 5, og hovedvekten av foredragene var vinklet mot digital markedsføring. Konferansen var utsolgt en måned i forkant av selve arrangementet.

Petter Gullis foredrag satte fokus på hvordan en kan sette kreativitet i system for å tilpasse oss den nye kommunikasjonshverdagen.  Gulli jobber til daglig som kreativ planner og tekstforfatter i DDB Oslo og har jobbet 25 år i norske og utenlandske byråer, og fikk en gjennomsnittscore på hele 5,2 (skala fra 1-6) denne dagen.

Konferanseansvarlig Bernt Jæger er svært fornøyd med tilbakemeldingene fra publikum, og gleder seg over at 96% svarer at de også ønsker å delta på neste års konferanse. «Slike tilbakemeldinger gleder» sier Jæger, som samtidig også understreker at han notert seg en rekke ting som kan gjøres enda bedre til neste års konferanse.

Klikk her for å se bilder fra konferansen

Les også: Trangt om plassen på Mf dagen

Her kan du se programmet fra Mf Dagen 2015.