Margrethe wam

Magrethe Wam Solvang fra Google Norge som snakker om «hvordan en skal være relevant til en hver tid»

Markedsføringsdagen lanseres i helt ny drakt fredag 23. september. Denne gang med kurs og konferanse i ett og samme konsept.

Skrevet .

Markedsføringsdagen arrangeres for tredje gang i Edda 5 den 23. september i regi av HN. Konferansen har vært fulltegnet begge gangene den har vært gjennomført, og publikum gav svært gode evalueringer av konferansen i fjor, der 96% oppgav at de ønsker å delta neste år.

Likevel endres konseptet i år, og bakgrunnen for det er i følge konferanseansvarlig Bernt Jæger et ønske om å tilby enda mer konkret kunnskap som deltakerne kan nyttiggjøre seg etter konferansen. –Via evalueringen i 2015 fikk vi en del tilbakemeldinger på at folk ønsket seg enda flere konkrete verktøy til å ta i bruk på egen arbeidsplass. Da dukket ideen om en kombinasjons-konferanse opp, sier Jæger som har stor tro på det nye konseptet vil treffe publikum.

Ledende foredragsholdere

Årets foredragsholdere er hentet fra øverste hylle: Margrethe Wam Solvang fra Google, «Twitterkongen» Hans-Petter Nygård Hansen, Eirik Norman Hansen fra Creuna, og ikke minst Nina Furu som har skrevet flere fagbøker om webkommunikasjon.

Her kan du lese mer om programmet og melde deg på.

Les også:

Gulli toppet Markedsføringsdagen

Pengene brukes ikke rett

 

Tove V. Bråthen (bilde under) som holder lyn-kurs i emne «Hvordan ta de beste digitale bildene med din smartphone»

Tove Bråthen 201017apr_7591_web2