Haakon Laastad

Haakon Laastad har kommet frem til at et tilbud om bilvask er kontaktskapende i forhold til etablerte og nye kunde

Laastad & Co har kommet frem til at tilbud om bilvask er kontaktskapende i forhold til etablerte og nye kunder.

Skrevet .

Volvo-forhandleren ønsket å knyttet kundene enda tettere til seg og besluttet å gå til innkjøp av en bilvaskemaskin. Normalt sett er dette et tilbud som bensinstasjonene står for, men her ønsket Laastad Laastad & Co å utvide tilbudet til bedriften.

«Vi ønsker å møte våre kunder enda oftere enn når de skal ha service» sier daglig leder Haakon Laastad til hninfo. «På denne måten kan vi tilby en rimelig vask, en god kopp kaffe mens kunden venter, og hvem vet kanskje vi kan også møte noen nye kunder forsetter Laastad som gleder seg over at etterspørselen etter dette har vært stor.

Så neste trinn er bensinpumper da spør vi? -«Du skal aldri si aldri sier Laastad. Er det med på å utvide tilbudet og løfte vårt servicenivå er vi ikke avisende til noe som helst» avslutter Laastad med et smil.

Laastad vask FullSizeRender