Stian Reinhartsen

Mf-dag aktuelle Stian Reinhartsen ber markedsansvarlige i større grad sette seg inn i Snapchat og nye trender.

Mf-dag aktuelle Stian Reinhartsen  ber markedsansvarlige i større grad sette seg inn i Snapchat og nye trender.

Skrevet .

Stian Reinhartsen driver firmaet Reinhartsen Media som har spesialisert seg på markedsføring på sosiale medier. I tillegg til denne jobben er Stian Turne Manager for artisten Matoma, og har også startet Nordens største reiselivsnettverk på Instagram, med over 650.000 følgere.

Stian har følgende råd til ledere og markedsansvarlig i bedriftene på Haugalandet: «Prøv ut det nye som kommer løpende. En stor del av medievanene er i endring, og det er viktig at en har et fokus på å forstå hvordan kundene responderer».

Stian Reinhartsen har et særskilt fokus på 40 + segmentet, som etter hans mening i for stor grad kommuniserer i vante spor. Selv holder han ofte kurs for næringslivet i Instagram og Snapchat, og opplever at mange får en aha-opplevelse i løpet av kursdagen.

«Vi har gått fra pressemeldinger til statusoppdateringer. Hvor kundene bruker tiden sin har endret seg stort. Det har aldri vært viktigere, eller bedre muligheter for å kunne kommunisere smart med sine kunder», avslutter Reinhartsen.

På MF-dagen 22.september, skal Reinhartsen bl.a snakke om trender innen sosiale medier og om hvordan engasjere og skape konkrete resultater gjennom ulike kanaler, samt litt om Snapchat, som han altså mener bør tas på ramme alvor.

Her kan du se øvrig program og finne påmelding.